tisdag 5 juni 2012

Veckans Skiss # 23

Idag har vi en favorit i repris och det är Susanne H, som tidigare var  inspiratör i vårt team. Susanne vandrar vidare mot nya mål och är idag DT för Scrap Room. Här hittar ni Susannes egen blogg.


Susanne Harrysson heter jag och är född i mitten av 70-talet. Jag är mamma till Klara och Vera och fru till Magnus. Tillsammans är vi bosatta i nordvästra Skåne, dock är jag född och uppvuxen i Trelleborg där jag fortfarande har min släkt och familj. Jag är ingenjör till yrket och som kontrast till detta ganska kreativ på fritiden. 

Jag älskar mönstrade papper och stämplar. Den senaste tiden har jag dock experimenterat mycket med andra material såsom färg, gesso, silkespapper, mist och masker vilket jag tycker är spännande. Senaste investeringen var i en embossingfön och några embossingpulver i läckra färger. Är nyfiken på vilka roliga saker som kan skapas med detta. 



Susannes kluriga skiss:


Charlotte

Jennie

Lotta

Ann-Louise

Marja


                Vi vill se era tolkningar senast
                             11/6 23:59
En hemlig RAK med somrigt tema tillfaller den som blir Veckans Val!!!!!


Jag har ingen blogg,  men jag vill också visa min tolkning.
Absolut, inga problem, vi vill gärna se ditt bidrag. Det går bra att maila din tolkning till veckansnyaskiss@gmail.com  glöm inte att förminska din bild till 500 pix på bredden. Döp ditt mail och din bildtill "bidrag -dittnamn- vecka21"

Tänk på att det går lika bra att länka till ditt Flickr -konto eller om du har tumblr.
Har du en Iphone och använder dig av Instagram? Logga in på ditt konto på deras www-sida, och länka dit.

Bra att tänka på när du länkar
Länka till inlägget där din tolkning ligger, alltså inte till startsidan på din blogg/album

Om din bild är minst 700 pixlar på bredden kan vi visa upp ditt alster i bloggen extra stort, det är ju kul :)




Inga kommentarer: