tisdag 29 januari 2013

Skiss V.5

Tisdag! Ny skiss!
Marja

Denna vecka har vår egna Marja ritat skissen, en kul skiss som inspirerade oss i teamet.

Ann-Louise:
"Marjas skiss föll mig i smaken. Den inbjöd till egen fantasi. 
Jag höll mig till en av mina favoritfärger, brunt, och för att fotot skulle smälta in gjorde jag det i sepia i stället för svartvitt."


Ulrika:

Tanja:
Mitt bidrag till Marjas skiss. Den var rolig och inspirerande att jobba med



Jeanette:

"Jag blev inspirerad av cirklarna och prickarna. Jag har vänt lite på vissa delar i skissen"

 Maya:



Lotta:
"Jag gjorde en lite rakare och stramare tolkning av skissen"


Länka nu ditt bidrag med hjälp av länkverktygen nedan. Det går även bra att maila in din tolkning veckansnyaskiss@gmail.com
Vi vill se din tolkning senast: 4/2 kl 23:59

<!-- end InLinkz script -

1 kommentar:

Jeanette Nyström (Jeany) sa...

Otroligt vad många snygga inspirerande alster som kommit in och än finns det chans för fler att droppa in:)