tisdag 12 september 2017

#165

Hej allihopa!
En ny vecka och en ny skiss. Idag är det jag, Anna Uhras, som skissat. Hoppas du blir inspirerad att göra din egen tolkning. Ser framemot att se hur du ser på den :)

Nu kör vi!!



Min tolkning

Jag tolkade min skiss troget och ganska "cleant" . Papper och dekos från Pretty Little Studio. Cirkeln är en gratis skärfil från Paper Issues och titeln är en gratis skärfil från Citrus Twist Kits.

Teamets tolkningar

Carina

En väldigt CAS tolkning av Annas skiss. Mycket vitt som jag tycker passade bra med fotot, för där det togs var det bara vitt så långt ögat kunde nå. Förhöjde layouten med lite svart och rött. Foto på mig och mina barn när vi vår på skotertur i vintras.

Ciza

En rolig skiss att tolka och valde att göra en LO med min man och vår hankatt, som har så konstiga rutiner. :D

Mahlin78
Efter en inte helt smidig skogsvandring blev detta belöningen - värt allt slit! Ett foto från en av sommarens geocachingrundor, den här gången är utsikten över Karlshamns nejder. Skissen var riktigt härlig att jobba efter och jag tycker jag följt den ganska troget.

Maria
Min tolkning började bra...men spårade ur lite =) Cirklarna i Annas skiss inspirerade mig till pappret med urskurna cirklar. Remsorna i skissen fick bli mönsterpapper i lager under fotot. Men annars så har jag nog tolkat rätt troget =)) tack Anna för inspirationen.

Anna KW

Min tolkning ligger både nära och långt ifrån skissen. Egentligen hade jag velat spraya i en cirkel, men när jag inte hade någon cirkel som var stor nog, fick det bli så här istället. Resultatet blev över förväntan. Först provade jag med tre remsor av washitejp bakom fotot, men det blev inte alls bra, så en lodrät remsa fick räcka. Annas skiss hör till dem som jag kommer tolka fler gånger, det är så många grejer kvar att göra med den!

Länka till din tolkning via den blå knappen i högermarginalen, tänk på att du länkar direkt till inlägget där din tolkning ligger, alltså inte till startsidan på din blogg/album. Vi vill se din tolkning senast måndag 18/9 kl 23:55.

Det går bra att länka till ditt konto på Facebook - kom ihåg att ändra albumets inställningar till "public" så vi kan se det. Dock kan endast "dina vänner" kommentera.

Väljer du att dela din tolkning via ett Instagramkonto behöver det kontot vara öppet och om vi ska ha möjlighet att se ditt bidrag behöver du lägga till @veckansskiss

Du kan även skicka din tolkning till oss via mail eller som ett PM via Facebook – alla inskickade bidrag finns under fliken "mailbidrag" uppe under vår header.

Mer information finns under fliken ”frågor och svar” här ovan under vår header.

Inga kommentarer: