tisdag 10 oktober 2017

#169

Är det inte härligt med tisdagar? Vi laddar upp med en ny skiss här inne och hoppas att ni är sugen på att skapa. Denna vecka är det vimplar i fokus. Kolla in teamets läckra tolkningar. Det finns verkligen mängder av sätt att göra sin tolkning. Ska bli kul att se vad ni hittar på.



Min tolkning

Jag hade tur att fjolårets pumpa bilder låg och väntade. Kändes som om de passade bra nu. Jag valde att följa skissen rätt så rakt av. Det fick bli en enkel LO i höstiga färger. 

Teamets tolkningar

Mahlin78

En helt underbar skiss som Maria har ritat! Min tolkning ligger hyfsat nära skissen, men jag har valt att ändra om lite kring utrymmet på mitten. Som vanligt har jag rotat djupt i spillbitsmappen och gått loss rejält med min ena banner-die.

Ciza

Kul skiss som jag ville göra halloweenig eftersom det är halloweenmånaden. :)
Jag stansade ut torksnöret med halloweenattiraljer och stansade sedan ut i lite andra olika mönsterpapper. Lite gulliga die-cuts fick dekorera också. :)


Anna U
Jag har tolkat Marias fina skiss väldigt nära, det enda är väl att jag flyttade ner fotona under "girlangen" med banners. Jag har använt papper och dekorationer från Pebbles Girl Squad kollektion och den fungerar alldeles utmärkt till en liten kille också tycker jag. Älskar fonten på Thickers ordet som är min titel.

Carina
En trevlig skiss som jag har följt ganska noga även fast jag använde bara ett foto. Jag har valt att ha en helt ren bakgrund med bara några få dekorationer. Ett gammalt foto på Nina när vi var på semestertripp till High Chaparral 2010.

Anna K W

Ja, alltså, nu har jag skalat ner mitt alster ganska mycket. Det är en sida till ett mini-album, som mäter 5x5 tum. Fotot är inte så stort, men stort nog för att jag precis ska få plats med en bit tårtpapper som får representera den "tvättlina" som är på skissen, och två fjärilar som blir där vimplarna är. 

Länka till din tolkning via den blå knappen i högermarginalen, tänk på att du länkar direkt till inlägget där din tolkning ligger, alltså inte till startsidan på din blogg/album. Vi vill se din tolkning senast måndag 16/10 kl 23:55.

Det går bra att länka till ditt konto på Facebook - kom ihåg att ändra albumets inställningar till "public" så vi kan se det. Dock kan endast "dina vänner" kommentera.

Väljer du att dela din tolkning via ett Instagramkonto behöver det kontot vara öppet och om vi ska ha möjlighet att se ditt bidrag behöver du lägga till @veckansskiss

Du kan även skicka din tolkning till oss via mail eller som ett PM via Facebook – alla inskickade bidrag finns under fliken "mailbidrag" uppe under vår header.

Mer information finns under fliken ”frågor och svar” här ovan under vår header.

Inga kommentarer: